Tuesday, February 15, 2011

:) kenangan yg aku ta kn lupe kn . (:

slame aku 3 ari aku g kem bnyk aku da blaja . terutame nye berdikari . menepati mase . ta lupe pde tangongjawab n bnyak ag aaa . mlas aku nk tulis yg pnjg2 . haha . tp mmg best laaaa gilee . ketue group aku mmg best . spotting sngat2 . knal kn redha izuddin ? haaa dye laa ketue group aku . hahhaa . mmg best gilee aaa . smpai ta bole nk ckp ape2 . hahah . ehh kourg nk tau ta . mse last kem kn . aku smpat lpak ngan ex aku . aishh . da lme ta lpak ngan dye . haha . and and mse nk balik tuu . aku tade mmbe . nseb baek hajar ade . thanx hajar coz bg kite tmpang kete awk . hee~ . :D .. kete awk mmg best laa . awk tau ta 16 thon kite idop, kite ta pnah naek kete cam tu (kete antik wey . alaa kete lame2 tuu) . haha . mmg best laa awk . hahahha . cannot blaa laa kite klu ingat kn balik psal tu . haha .


*MOTIF . AKU DPAT NAEK KITE ANTIK . KW DPAT NAEK ? HAHAHA . :DD

No comments:

Post a Comment